Els equips directius i mestres de les escoles de procedència dels nostres alumnes visiten l’Institut

El dimecres, 11 de desembre, a la tarda, una trentena de mestres de les escoles adscrites a l’INS de Sarrià de Ter i de l’escola FEDAC del Pont Major (d’on procedeixen alguns alumnes de la zona) han assistit a la sessió de portes obertes que havíem convocat.

Les escoles Montserrat, de Sarrià de Ter; Castellum, de Sant Julià de Ramis; Santa Fe, de Medinyà; L’Aixart, de Cervià de Ter i Sant Jordi, de Sant Jordi Desvalls són les escoles adscrites al nostre institut i, juntament amb nosaltres, conformen una zona
educativa que s’ha constituït aquest curs i que ens permet un treball conjunt, un intercanvi d’idees i la possibilitat de realitzar projectes interetapes interessants. Els hem volgut explicar com treballem i fer-los una sèrie de propostes de present i de futur.

Estem contents de la participació, del bon ambient i de les perspectives que ha generat la trobada. A elles i a ells els agraïm moltíssim la seva tasca i la seva predisposició a fer aquest treball compartit.