Constitució del consell de delegats del curs 2021-22

El passat divendres 22 d’octubre, els 28 delegats de 1r a 3r d’ESO i els dos membres del consell escolar, juntament amb la coordinadora pedagògica i les coordinadores de cada curs, vam fer el primer consell de delegats d’aquest curs 2021-2022 a l’Institut de Sarrià de Ter.

En aquesta reunió vam tractar diversos temes. Un cop ens vam haver presentat, l’Albert, el director de l’institut, ens va explicar el sentit i el funcionament de les vagues d’estudiants. Després vam parlar del funcionament del consell de delegats i vam recordar les funcions dels delegats com a representants dels grups classe. Finalment, vam fer una ronda de suggeriments per part de les diferents tutories. En van sortir bastants: moltes propostes relacionades amb el projecte d’Escola verda, alguns canvis pel que fa al funcionament de les sortides, millores del pati, entre moltes altres coses.

Podeu veure les imatges a l’enllaç: https://photos.app.goo.gl/jtqH62wobFnrHP646