Ciència en equip

El dissabte dia 2 d’abril del 2022 vam assistir a la Fira de la Ciència de Girona, una trobada de diferents instituts de les comarques gironines que rep el nom de: ”Ciència en equip”.

Des del nostre institut hi van participar els alumnes de 1r ESO que fan  l’optativa de Petites investigacions i els alumnes de 2n ESO que fan l’optativa de Plantes medicinals.

Vam arribar a la nostra ubicació a les nou del matí i vam disposar d’una hora per muntar la parada. Després, de deu a una, vam interactuar amb els alumnes dels altres centres i els vianants que s’acostaven a les parades. Durant aquestes tres hores, vam fer els experiments que teníem preparats i els preguntàvem si sabien el que passaria. Si no ho sabien, nosaltres els hi explicàvem.

Així mateix, vam tenir un moment per anar a veure els experiments dels altres centres i participar-hi, i també per fer la gimcana de Ciència en equip, en la qual ens van obsequiar amb un experiment de magnetisme.

Finalment, a dos quarts de dues vam recollir-ho tot.

Fins a la propera fira!!!

Arnau Caldas de 1r d’ESO