Celebrat el primer Consell de delegats

Divendres va tenir lloc el primer Consell de delegats del curs. Aquest òrgan, format pels delegats/des i sotsdelegats/des de tots els cursos, té com a finalitat vehicular la veu de l’alumnat. Cada delegat (escollit democràticament per cada tutoria) s’encarrega de recollir les opinions, propostes i necessitats que sorgeixen al seu grup classe. A més, el consell també està format per la coordinadora pedagògica, per diversos tutors i pels dos representants dels alumnes al Consell escolar (en Maori Mas i l’Aniol Figueras).

Més enllà de les habituals propostes de l’alumnat, aquesta primera sessió va servir perquè els delegats es coneguessin entre si i realitzessin dinàmiques de grup i de lideratge.