Arrenca el curs 23-24!

Durant aquesta setmana hem engegat oficialment el curs 2023-2024, el cinquè de la nostra curta etapa com a centre. Enguany sumem més de 580 alumnes i 61 docents, amb el repte d’implementar l’etapa de Batxillerat, començant amb dos grups d’una trentena d’alumnes de les especialitats cientifico-tècniques i humanístico-socials.

A més, hem celebrat les primeres reunions de famílies, les corresponents als grups de 1r, 2n i 4t d’ESO. Per la setmana vinent quedaran les reunions de 3r d’ESO (dijous, 14 de setembre a les 19 h) i 1r de Batxillerat (dimarts, 12 de setembre a les 19 h).

A continuació podreu veure un recull de fotografies del primer dia lectiu i de les dinàmiques de grup que hem fet amb diferents grups classe.

Bon curs a tots i totes!