ALUMNES DE L’INSTITUT DE SARRIÀ DE TER GUANYEN PRIMERS PREMIS EN CONCURSOS I CERTÀMENS.

Durant el confinament hi ha hagut alumnes del centre que han participat en concursos i certàmens proposats pel professorat i hem obtingut dos primers premis importants.

1r Premi de redacció AIXÒ PINTA BÉ, organitzat per la Diputació de Girona, guanyat per la Clara Antón amb el relat “El rupit eixerit”

1r Premi i Finalistes del premi a la creativitat del concurs COVID19 Creativation Challenge, de la Fundació per a la Creativació. Els vuit alumnes participants han estat: la Lola Muxach, la Clàudia Roca, en Gerard Pelayo, la Nàdia Bermúdez, la Clara Montoya, l’Àxel Antequera, la Norah Llorens i l’Alba Pato.

El projecte finalista és ARTISPLAY i el guanyador és ANTI-BORING

La consecució d’aquests premis comportarà un ingrés de 1100€ per a l’adquisició de material per a l’Institut i també una impressora 3D per al taller de tecnologia.

L’equip de professors i professores felicita aquest grup d’alumnes, els agraeix la seva participació i els anima a seguir endavant i a encoratjar la resta d’alumnat.

(Si cliqueu al damunt dels títols podreu llegir el relat o veure els vídeos guanyadors)