Pensament crític fent projectes de franja

Avui hem finalitzat els penúltims projectes de franja de 4t. L’alumnat estava repartit fent Projecting Science i Vendre a qualsevol preu. Tots ells pretenien aprendre del món que ens envolta, mantenint-ne una mirada crítica.

L’alumnat de Vendre a qualsevol preu ha presentat la seva feina: campanyes, experiències, globalització, targets, objectius, neuromàrqueting… una gran barreja de continguts per entendre i analitzar el món del màrqueting. Les presentacions han sigut ben diverses fet que evidencia la llibertat i autonomia en concretar els productes finals a 4t. Els que han fet Projecting Science s’han centrat en redactar articles científics de temàtiques diferents sota el paraigua de la química i la necessitat de de  buscar l’evidència científica. Han vist, per exemple, que cal ser crítics amb algunes dietes que ens intenten vendre a qualsevol preu, com l’alcalina o amb l’homeopatia. No tots els experiments han sortit com ens esperàvem però creiem que això és part del procés i que de l’error cal ser-ne conscient per proposar millores. Avui s’han autoavaluat la feina amb un checklist i al llarg d’aquesta setmana rebran la retroacció del professorat per poder lliurar una feina ben feta, que esperem que comparteixin amb les famílies.