Nous projectes d’àmbit

Avui hem començat nous projectes d’àmbit. Us ve de gust conèixer-los?

Tornem a la Prehistòria

Amb el projecte d’àmbit artísticosocial de 1r d’ESO viatjarem molt lluny en el temps per endinsar-nos en els diferents períodes de la Prehistòria. Entre tots elaborarem una roda del temps que ens servirà per presentar el producte final i, a més, l’alumnat haurà de fer una bona recerca per poder explicar en primera persona els diferents aspectes de cada període, des de la cronologia, tipus d’economia, alimentació, rols, habitatges, eines, aspecte físic i manifestacions artístiques. Volem aconseguir que ells mateixos siguin els propis protagonistes de la història!

Escriptores i escriptors al carrer

El nom del projecte ho diu tot. L’alumnat de 2n d’ESO, amb aquest projecte de l’àmbit lingüístic, sortirà a trepitjar els carrers de Sant Quirze, coneixerà la història dels escriptors i escriptores que els donen nom i, finalment, hauran de crear una performance i representar-la in situ. Cada grup base s’especialitzarà en un escriptor/a, afavorint l’aprenentatge entre iguals.

La teva resposta

A 3r d’ESO hem començat el projecte d’àmbit CT: La teva resposta i se’ls ha plantejat el producte final: organitzar el II simposi sobre drogues obert a les famílies i al poble. El celebrarem a Can Feliu el següent dimecres dia 13/02 de 13:20 a 15h. Però encara ens queda molta feina a fer!
Avui han fet una activitat de coneixements previs. Què en saben sobre drogues? Com explicarien a nivell cel·lular situacions quotidianes com per exemple frenar la bici per evitar un accident? Els alumnes tenen dubtes que aniran resolent durant aquestes setmanes. La recerca i tots els nous punts de vista del projecte els serviran per organitzar el simposi i, també, per donar la seva resposta al món de les drogues.