Iniciem nous projectes d’àmbit

Ahir vam iniciar la darrera fornada del 1r trimestre dels projectes d’àmbit:

Explorem Sant Quirze

L’alumnat de 1r d’ESO va iniciar el projecte Explorem Sant Quirze de l’àmbit artístic-social en el que hauran de trepitjar l’entorn proper al centre, descobrir-ne indrets curiosos i elaborar una ruta cultural-esportiva per la zona per tal de donar a conèixer el poble als visitants.

Fem ràdio

Els de 2n van engegar el projecte Fem ràdio de l’àmbit lingüístic. Com el seu nou indica, en aquesta ocasió hauran d’elaborar un programa de ràdio per tal de donar a conèixer l’institut. I això no és tot, ho faran in situ a la Ràdio Municipal del poble!

Made by SiX

I l’alumnat de 3r d’ESO, amb el projecte Made by SiX de l’àmbit científic-tecnològic, hauran de dissenyar un producte de cosmètica per commemorar el 25è aniversari d’una empresa multinacional que busca nous emprenedors i emprenedores.