Sortida al Món Sant Benet dels alumnes de 1r

El passat divendres, els alumnes de 1r de l’Optativa Hort i de Cuina van realitzar una sortida al Món St. Benet, situat entre Sant Fruitós de Bages i Navarcles. Van realitzar el taller Roda el món i torna al born en el que van conèixer la procedència d’alguns dels aliments que utilitzem avui dia però que es van descobrir al S.XIX. També van aprendre a elaborar receptes a l’estil d’aquella època.

En finalitzar van tenir l’oportunitat de poder tastar allò que havien cuinat, tot i que no tothom va voler ampliar el seu ventall de varietats de sabors.

En acabar el taller, vam fer una excursió pels voltants on vam poder observar alguns camps de conreu, com ara el blat, i com ja estava tot florit i verd.