Ens preparem per al Certamen de Lectura en Veu Alta

Un any més, des del SiX ens preparem per a participar en el Certamen de Lectura en Veu Alta que organitzen des de la Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Ensenyament. Per a fer-ho, fem diverses activitats dins el Pla de lectura enfocades a treballar la lectura en veu alta i, paral·lelament, l’alumnat que ha volgut, s’ha presentat al càsting intern que hem fet per a escollir la persona titular i la suplent de cadascuna de les categories en les que podem participar. En aquesta ocasió, participarem a la categoria de Corsaris (1r i 2n d’ESO) i Tropa de Corsaris (3r d’ESO), que consisteix en una lectura a 3 veus.

No ha estat fàcil escollir les persones titulars que ens representaran al Certamen. Sense més preàmbuls, doncs, us informem que la Laura J. de 2n ens representarà a la categoria de Corsaris i la Laia B., la Laia V, i l’Oriol A. de 3r a la de Tropa de Corsaris. Enhorabona!

Des d’aquí també volem felicitar a la resta de persones que s’han presentat al càsting perquè han fet una molt bona lectura. Seguiu així!