El rap de les preposicions

La setmana passada els alumnes de 1r d’ESO van fer l’avaluació de l’activitat El rap de les preposicions, la qual va ser impulsada des de les matèries de Música i Llengua Catalana. El repte que vam plantejar als alumnes era que, en grups de 5 persones, es familiaritzessin amb les preposicions en llengua catalana i elaboressin un rap a partir d’una base musical i complint amb uns requisits: hi havia d’haver una tornada, el text havia de rimar, el rap havia de facilitar l’aprenentatge de les preposicions, etc.

Després de fer-ne l’avaluació a partir de la rúbrica creada a partir de la reflexió feta amb els alumnes, hem escollit el millor rap de la promoció, creat pel grup de l’Ariadna, la Paula, la Sofia, l’Ian i la Júlia, de 1r B. Us convidem a escoltar-lo. Esperem que us agradi!