Castanyada al SiX

Com cada any, avui al SiX hem celebrat la castanyada. Aquesta vegada, però, les activitats han estat organitzades des del Consell de delegats i delegades, creat recentment. De forma totalment autònoma, els alumnes han organitzat nou tallers amb la finalitat de passar una estona ben divertida amb els companys/es de l’institut.

Així doncs, hem pogut veure alumnes enfarinant-se la cara per a trobar l’objecte amagat, jugant al tradicional joc del mocador, desenvolupant estratègies al joc de rol del “Llop”, afinant la punteria amb pilotes de ping-pong o movent l’esquelet al taller de just dance, entre d’altres.

Valorem molt positivament la iniciativa que han tingut els alumnes en aquesta primera activitat organitzada des del consell de delegats i els animem a seguir així. La festa ha estat tot un èxit!