Feliç diada!

Avui hem fet l’entrega de premis amb un vídeo que compartim. Així podreu llegir els treballs de català, castellà, anglès, francès i gaudir de les fotografies matemàtiques i cartells.
Després, lectures entrellaçades entre cicles i classes. Poesia i creativitat en un Sant Jordi diferent.
Aprofitem per… Llegeix més»

QR molt medievals

Els alumnes de 2n van realitzar durant el segon trimestre  un projecte sobre art medieval. Van fer una selecció d’obres per crear una exposició a través de codis QR i van reinterpretar el Frontal d’Avià i el Frontal d’Equus. Aquí us deixem una mostra d’alguns… Llegeix més»

Be an Enterpreneur