Visita a les instal·lacions de Lleida TV i el diari El Segre.

8/01/20                       Fotos>>

El dimecres dia 8 de gener l’alumnat de segon d’ESO inicia el projecte La Mitjana TV amb la visita a les instal·lacions de Lleida TV i el diari Segre. Al plató de Lleida TV, els alumnes han vist com es treballa en una televisió local. El croma i el teleprompter han estat les dues coses que més els han cridat l’atenció i fins i tot han provat com es fa de presentador de notícies. A la redacció del diari Segre, on han vist de primera mà com s’elabora un diari, ens han explicat quina és la feina dels periodistes, com s’obtenen les notícies i quines són totes les tasques associades al món de la comunicació.