Visita a l’empresa ICG Software amb l’alumnat de 2n de batxillerat

Aquest matí l’alumnat de 2n de Batxillerat d’Economia i de Tecnologia Industrial ha visitat l’empresa ICG Software a Torrefarrera. Durant la visita han pogut veure, en un espai dedicat a museu, l’evolució de les calculadores i de les màquines registradores. També, ens han mostrat les darreres solucions innovadores en els sectors d’hoteleria, hosteleria i retail, com per exemple les seves caixes registradores intel·ligents o els quioscos d’autoservei.

El Director de Marketing i de Comunicació d’ICG, que ens ha fet la visita, ha insistit molt en la importància de l’impuls de la creativitat, la innovació i la recerca utilitzant la tecnologia més moderna per donar solució a les necessitats de la societat d’avui en dia.

+fotos