Pla de reobertura de centre.

PROVISIONAL FINS FASE 2

CONSULTEU EL PLA SENCER EN AQUEST ENLLAÇ

DECLARACIÓ RESPONSABLE: Alumnat menor 18 anys / Alumnat major 18 anys.

Finalització del curs 19/20

Atenció educativa
    • El curs finalitzarà telemàticament el dia 19 de juny.
    • No es realitzaran classes lectives, únicament recollida de material, acció tutorial i d’acompanyament, totes aquestes tasques amb un temps limitat i cita prèvia.
    • L’alumnat de 4t d’ESO podrà disposar de sessions d’orientació educativa.
    • L’alumnat de 2n de Batxillerat podrà disposar de sessions de preparació de les PAU en horari establert.
Material
    • A partir del 8 de juny, amb cita prèvia, es realitzarà el buidatge de les taquilles, la recollida de material, el retorn de material de l’institut i abonaments de sortides i activitats no realitzades.
    • El retorn de llibres socialitzats Iddink, NO es realitzarà a l’institut. Iddink contactarà amb les famílies per fer el retorn.
Lliurament de notes
    • El lliurament de les notes finals ESO serà de forma telemàtica el dia 19 de juny.
    • El lliurament de les notes finals extraordinàries ESO i notes finals de 1r de Batxillerat i l’extraordinària de 2n de Batxillerat es farà de forma telemàtica el dia 26 de juny.
Matrícula curs 20-21
    • L’alumnat de l’institut realitzarà la confirmació de la matrícula mitjançant un Google Forms que trobareu a la pàgina web.
    • A partir del 19 de juny us informarem i activarem el procés de matrícula pel proper curs, per tal d’agilitzar-lo.
      • Dates establertes al DOGC:
        • ESO: del 13 al 17 de juliol.
        • 1r i 2n de Batxillerat: del 8 al 14 de juliol.
Pagaments (material didàctic i altres)
    • Tots els pagaments es realitzaran mitjançant el pagament on-line a la nostra pàgina web.
    • A partir del 19 de juny us informarem detalladament dels pagaments i activarem el procés.
Llibres
    • Podreu trobar el llistat de llibres pel curs vinent, a partir del 19 de juny, a la nostra pàgina web.
    • L’empresa Iddink també se us farà arribar informació per si voleu optar per la compra de llibres socialitzats durant el mes de juny i juliol.