INICI DE CURS 2017-2018. INFORMACIONS GENERALS

RECUPERACIONS EXTRAORDINÀRIES DE SETEMBRE CURS 2016-2017

El divendres dia 1 de setembre es realitzaran les recuperacions de les matèries de francès, anglès, socials, català i castellà.
El dilluns dia 4 de setembre es realitzaran les recuperacions de les matèries de ciències naturals, tecnologia, matemàtiques, música, ViP i educació física i altres matèries.
Els dos dies s’’iniciaran a les 9:30 h i s’establiran franges d’una hora per matèria.
El dimarts dia 5 de setembre es realitzaran les recuperacions de cursos anteriors a partir de les 9:30h del matí, l’alumnat anirà realitzant totes les proves que tingui pendents.
NOTES DE SETEMBRE
El dijous 7 de setembre l’alumnat amb matèries suspeses del curs 2016-2017 podrà recollir les notes de recuperació a partir de les 10:00h a la secretaria de l’institut.

REUNIÓ FAMÍLIES ALUMNAT 1r ESO, 2n ESO, 3r ESO, 4t ESO i 1r i 2n de Batxillerat

El dia 7 de setembre , a les 20:00h,  tindrà lloc al gimnàs de l’institut, la reunió informativa per les famílies de l’alumnat de l’institut.
En primer lloc, s’informarà d’aspectes organitzatius del centre i, posteriorment, es distribuiran les famílies per grup classe i el professorat tutor els explicarà altres aspectes organitzatius d’aula que cal tenir en compte. L’accés a l’institut es realitzarà per la porta del pati ( C/ Xavier Puig Andreu).

LLIURAMENT DE LLIBRES SOCILITZATS AMPA

Dia 13 de setembre 2017 per l’alumnat  de 3r de 17:30-18:30 i de 4t de 18:30-20:00
Dia  14 de setembre 2017 per l’alumnat de 1r de 17:30-18:30 i de 2n de 18:30-20:00
Lloc: biblioteca del institut

En cas de qualsevol dubte o aclariment us podeu adreçar a nosaltres mitjançant correu electrònic: ampa@ampainstitutlamitjana.cat

INICI DE LES CLASSES 14 DE SETEMBRE 2017

L’inici de les classes tindrà lloc de forma gradual. L’alumnat de 1r d’ESO s’incorporarà a les 8:10h, el de 2n d’ESO a les 10:30h, el de 3r i 4t d’ESO a les 11:45h  i el 1r i 2n Batx a les 13:00h.
Aquest primer dia l’alumnat caldrà que dugui un estoig i una llibreta, i si escau, l’esmorzar. L’accés a l’institut es realitzarà per la porta del pati ( C/ Xavier Puig Andreu).

CONTRASENYA GESTIN

A partir del dia 14 de setembre, els tutors/es legals de l’alumnat podrà passar per secretaria a recollir la contrasenya Gestin, que els donarà accés a la informació de les incidències del seu fill/a.

CLAUS ARMARIETS

A partir del dia 14 de setembre seran lliurades a l’alumnat que ha fet la seva reserva. Si hi ha mes alumnat interessat en adquirir-ne caldrà que faci la sol·licitud a secretaria.