Fem mates a la UDL

+fotos

Classificació per a la final de Catalunya amb molta representativitat de l’Institut la Mitjana

Tornem a tenir representació a la final del Fem Mates, concurs que es desenvolupa en tres fases. La primera al propi centre, la segona fase és provincial i la tercera  es farà  a Tarragona amb tots els classificats de Catalunya.
A Lleida i comarques ja s’ha realitzat la segona fase el dia 3 d’abril. Lleimat, l’associació de docents matemàtics de lleida, s’ha coordinat amb la UdL per fer-ho al Campus de Cappont.
La 2a fase del concurs Fem Mates de Lleida ha classificat a quatre alumnes de 1r d’ ESO de la província, l’Annabel Caelles de l’Institut La Mitjana és una d’elles. De 2n d’ESO també s’han classificat quatre alumnes per a la 3a fase, entre elles l’Ares Blanc i la Maria Torruella també del nostre institut.
Estem molt orgulloses de tots els alumnes que han participat en aquest concurs, desitgem que hagin gaudit de l’experiència i volem felicitar especialment a les tres classificades. L’aventura per elles encara continúa: el dia 4 de maig les esperen a Tarragona.
ANNABEL,
ARES i MARIA, enhorabona i disfruteu-ho!!