El circo de las palabras

El dijous 10 de gener, l’alumnat de 2n de Batxillerat ha assistit a la representació teatral “El circo de las palabras”, on l’actor Joaquin Daniel i l’actriu Anna Casa interpreten un pallasso i una trapezista que han estat seleccionats per fer malabars amb les paraules en una mena de joc poètic força original que combina la música i la interpretació amb el recitat dels poemes de la “Segunda antología de poesía española” que han de llegir i treballar per a la Selectivitat.

El director Frederic Roda, professor de l’Institut del Teatre de Barcelona, i el dramaturg Joany R. Férez ens ofereixen un espectacle que va més enllà de la recitació poètica i que serveix de suport didàctic per comprendre millor les obres de la literatura castellana.

En acabar l’espectacle, l’alumnat va poder mantenir un col·loqui literari amb els intèrprets.