27a SETMANA DE LA CIÈNCIA

📸📸 ÀLBUM DE FOTOS

Ja falta poc perquè arribi la 27a Setmana de la Ciència, que tindrà lloc de l’11 al 20 de novembre.

Com cada curs, des del departament de Ciències Experimentals de l’Institut La Mitjana hem preparat diverses activitats pels diferents nivells d’ESO i Batxillerat.

Podeu consultar el calendari de les activitats que durem a terme. A més, us fem un breu resum:

Els de 1r d’ESO aniran a l’Arborètum i realitzaran el repte d’un Escape Room per trobar la vacuna de la Covid-19 al laboratori de Biologia.

A 2n d’ESO realitzaran un taller amb els alumnes de primària de l’Escola La Mitjana al laboratori de Biologia. Elaboraran columnes de densitat i circuits elèctrics amb llimona. Després de tant de temps amb restriccions teníem ganes de poder rebre visites dels alumnes de l’escola!

A 3r d’ESO tenen més reptes: dos Breakouts, un sobre l’àtom i la taula periòdica i l’altre, sobre l’anatomia dels sentits.

A 4t d’ESO, els alumnes de Física i Química realitzaran un taller sobre esferificacions a la universitat; mentre que els alumnes de Biologia i Geologia visitaran l’exposició “Què tenim sota els peus” al Museu de Lleida.

A Batxillerat faran diverses activitats: els alumnes de Química i Biologia de 1r realitzaran el taller “Científics per un dia” a la universitat, els de Ciències de la Terra i Medi Ambient de 1r i 2n visitaran l’exposició “Què tenim sota els peus” al Museu de Lleida i els alumnes de Física de 1r i 2n realitzaran un taller sobre sistemes satel·litaris a la universitat.

Esperem que l’alumnat passi una estona interessant i que gaudeixi amb aquestes experiències científiques!

Salut i ciència!