Modalitat híbrida al Batxillerat.

CALENDARI MODALITAT HÍBRIDA 1r BATX i 2n BATX

A partir d’aquesta setmana, l’alumnat de batxillerat assistirà de forma presencial al centre durant 3 o 2 dies a la setmana (dl.,dc. i dv. o bé dt. i dj.) i de forma telemàtica els altres dies lectius, en funció de la setmana i del curs. Així doncs, teniu a la vostra disposició el calendari que hem establert al centre per realitzar aquesta modalitat fins al dia 21 de desembre.

Aprofitem per deixar una sèrie d’orientacions per a l’alumnat al voltant de l’aprenentatge híbrid (extret del document “Criteris i orientacions per incrementar l’aprenentatge híbrid a l’FP, Batxillerat, Ensenyaments del règim especial, EOI i CFA*” publicat el 2 de novembre per la Secretaria de Polítiques Educatives).