Zona UFEC

Els alumnes de 1r de Batxillerat van poder gaudir de 3 activitats relacionats amb el fitness (benestar) a les instal·lacions de l’Unió de Federacions Esportives de Catalunya.

Al llarg del matí van descobrir el que és una sala fitness i provar els diferents aparells gràcies a l’assessorament de la personal trainer Ana i treure tot l’estrés i adrenalina en les activitats dirigides per en Marc de kombat i spinning.

La sortida s’enmarca dins la Unitat Didàctica d’Activitats Aquàtiques i Fitness, la qual es porta fent des de fa 4 anys amb els alumnes de 1r de Batxillerat, i amb l’objectiu de donar a conèixer a l’alumne aquells hàbits que els poden ajudar a mantenir un estat de benestar físic i mental un cop finalitzat l’Educació Física a secundària (recordar que a 2n de Batxillerat per llei ja no s’imparteix a matèria, tota una llàstima).

Destacar que el desplaçament es fa en bicicleta pel carril bici.

Aquí podeu veure l’àlbum: Zona UFEC