Spartan Race – Escola Vitae

Els alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat van participar a la Spartan Race organitzada per l’Escola Vitae a les instal·lacions GEiEG de Palau Sacosta, activitat coordinada per la Laura Garcia i amb la col·laboració de PaleoTraining Girona.

Al llarg del matí del dijous 23 de novembre, els alumnes van poder gaudir de 6 estacions diverses, on treballar la condició física i mostrar les seves habilitats.

Al final de la cursa, va tenir lloc l’entrega de medalles, on l’equip número 3 integrat per Pol Casas, Marc Llagostera, Marc Escuin, Pol Arcarons, Marc Estanyol, Mar Buch, Guillem Sabench, Luna Benito i Alba Solà va ser reconegut com a millor grup, en quant a entrega i bona pràctica.

Destacar però, que la resta de grups van tenir una actitud exemplar i també es poden considerar partíceps de tal reconeixement.

Els alumnes que no van poder participar de la cursa, van fer de reporters i van crear aquest projecte tan espectacular amb l’iMovie.

A continuació peu veure l’àlbum de l’experiència: Spartan Race