Activitats Dilluns “THINK GREEN, LET’S FIGHT AGAINST CLIMATE CHANGE”

Aquesta setmana hem rebut alumnat i professorat del Liceo scientifico Flippo Masci de Chieti (Itàlia) implicat en el projecte Erasmus “Think Green, let’s fight against climate change” amb alumnat de 4t d’ESO del nostre centre.

Ahir va tenir lloc la rebuda institucional a la casa de vila per part de l’alcalde i del director del centre, on hi va assistir alumnat i professorat dels dos països. Més tard, grups d’alumnes de Chieti i de Bescanó van presentar els resultats del seu treball, mostrant evidències d’iniciatives sostenibles i innovadores que es porten a terme a nivell local per lluitar contra el canvi climàtic.

A la tarda, els alumnes de Bescanó van fer de guies turístics per la part antiga de Girona, mostrant els llocs més emblemàtics de la ciutat als seus socis europeus.