Olimpíada de geologia

Divendres 3 de març l’alumnat de Ciències de la Terra de 2n de Batxillerat va participar a l’Olimpíada de Geologia de Catalunya que s’organitzava a la Universitat de Girona. Van realitzar una prova individual i després d’un esmorzar ofert per la mateixa universitat, es van repartir per grups i van competir per grups amb la resta d’alumnat de les comarques de Girona. La prova pràctica tenia tot tipus de preguntes, inclòs un visu per identificar roques, minerals i fòssils!

Després van assistir a una xerrada sobre la pedra de Girona, una roca que ens envolta i que, si no ens hi fixem, podem passar per alt la quantitat de vida que hi ha fossilitzada!

Aquesta vegada no hi va haver cap premi, però van treure molt bones puntuacions. L’any que ve, més!

L’alumnat i professorat participant davant la facultat de Ciències de la UdG