GREENKELA. Pensa globalment, actua localment

Has sentit a parlar sobre el canvi climàtic o l’efecte hivernacle? Segurament sí que n’hauràs sentit a parlar, però si aquest no és el cas, potser és perquè no has pensat que el comentari “ja va bé que plogui, que fa molt que no plou” i el poc fred que ha fet aquests últims mesos  també hi formen part.
I ara, que n’has sentit a parlar en el teu dia a dia? Probablement, la teva resposta serà un sí. I és per aquest motiu que els alumnes de 4t d’ESO de l’INS La Miquela hem decidit enfrontar aquest tema del qual se’n sol parlar molt i se’n sol fer poc.
La Greenkela començarà a actuar perquè sempre estem donant-li voltes al mateix tema una vegada i una altra, però no pensem en una solució; per molt petita i insignificant que sigui, com és la de recollir un paper que ha caigut a terra o el de llençar un plàstic a la paperera groga.
Així que si tu: alumne/a, professor/a, pare, mare o qualsevol persona que es vegi amb cor de recollir aquest paper del terra també, benvingut/da a la Greenkela!