Espai Mira – Ens Movem Diferent

Les directores del centre Espai Mira, Irene Lama i Mabel Salguero juntament amb Josep Bofill, professor d’educació física de La Miquela, van idear un projecte on els joves dediquessin vàries sessions a tenir un contacte més proper amb la dansa i la creativitat a través d’una disciplina poc coneguda per molts d’ells.

La finalitat, preparar una mostra per alguns dels companys de l’Institut La Miquela i així concloure un projecte que té com a objectiu treballar la dansa, la creativitat, la superació, la por escènica i incentivar la bona relació amb els companys.

La mostra es durà a terme al polivalent de Bescanó i els alumnes de 1r i 3r d’E.S.O podran veure el treball dels seus companys. Tindrà una durada aproximada de mitja hora i a l’escenari es representaran dues peces de 15 minuts cadascuna on un grup ballarà la por, la confiança i l’èxit i l’altre grup, etapes de la vida com el naixement, l’amor o la mort.

Una experiència que els professionals del projecte han valorat molt positivament tant pels alumnes com per ells, ja que han après a transmetre i acostar la dansa a joves que no havien tingut contacte amb la disciplina i perquè crear un petit espectacle per mostrar a un públic ha suposat un repte satisfactori i amb un resultat molt positiu.

I l’espectacle va ser tot un èxit!

Podeu veure els videos als canal de youtube

i les fotos al Google Fotos Espai Mira – Ens Movem Diferent

La notícia ha estat publicada pel Punt Avui+. Aquí la teniu:

També podeu llegir la notícia de la Contral del Punt Avui+ en el següent enllaç: