Exposició de materials de Nadal i tutorials

Ja fa uns dies que podeu veure, al passadís de l’institut, una exposició de manualitats de Nadal.
Els seus creadors són els alumnes de 1r d’eso d’enguany, que les han realitzat en petits grups de dos o tres persones i en poden estar ben orgullosos, ja que han treballat de manera totalment autònoma. Els felicitem!!
També han elaborat un tutorial per cada manualitat, així que, si us animeu a fer-ne alguna aquestes festes, els teniu disponibles en aquest link.
Des del centre, hem escollit una de les manualitats i l’hem utilitzat com a imatge per a la felicitació de Nadal d’aquest any, moltes felicitats al grup guanyador: Alba Masdevall, Emma Gurriaran i Noa Lin Collado
Molts agraïments a la Lídia Alech (professora d’Anglès i tutora de 1 d’ESO C) com a ideòloga del projecte! 🙂
Us desitja un bon Nadal i unes bones festes,
Ona Danés