Sortida a l’entorn del Ter

El passat dimecres 21 d’octubre, els alumnes de 2n d’ESO vam realitzar una petita sortida a l’entorn del riu Ter, dins la matèria de ciències de la naturalesa. L’objectiu era la recollida de mostres d’aigua del riu en diferents punts per tal de poder ferobservacions al microscopi dels microorganismes aquàtics presents en les aigües del riu. D’altra banda, s’aprofita per conèixer l’espai natural de la zona i intentar conscienciar els alumnes que han de tenir cura de l’ecosistema tan ric i valuós que els envolta. Donat que el centre de La Miquela està immers en diversos projectes educatius europeus, s’aprofitaran també les mostres preses per fer mesures de conductivitat i pH, i així poder contrastar els resultats obtinguts amb els valors que obtinguin els alumnes dels grups participants en els projectes del centre.