Xerrada sobre genètica a Reptes científics

Els alumnes de l’assignatura Reptes científics de 1r de Batxillerat de l’Institut Intermunicipal del Penedès han pogut assistir a una xerrada sobre genètica. En David Serra, que està fent les pràctiques del Grau en Biotecnologia de la Universitat de Barcelona al Consell Superior d’Investigacions Científiques, ha estat l’encarregat d’exposar els seus estudis als alumnes del nostre institut.

Després que acompanyant-se d’imatges molt il·lustratives, en David Serra hagi exposat l’orientació del seu Treball Final de Grau i la seva recerca sobre la Drosophila melanogaster (mosca del vinagre), els alumnes de Reptes científics aplicaran els coneixements adquirits a classe i al laboratori de biologia del nostre centre.