Xerrada sobre BioMedicina

Els alumnes dels grups A, B i C de 1r de Batxillerat van poder assistir fa uns dies a l’exposició que va impartir la Paula de Saralegui, exalumna del nostre centre i llicenciada en BioMedicina, sobre les sortides professionals d’aquest grau i, també, sobre les possibles especialitzacions que es poden cursar després d’haver obtingut el grau.

Pels nostres alumnes va ser una molt bona oportunitat de conèixer de primera mà què és la BioMedicina i, a més, van poder preguntar i resoldre tots els dubtes que tenien sobre aquest grau tan innovador i amb tant de potencial.

Aprofitem, també, per emplaçar-vos a la propera xerrada, demà 17 d’abril, sobre el grau de BioTecnologia que en aquest cas anirà a càrrec del llicenciat Niko Topuira.