Visita a l’EUSS dels alumnes de Tecnologia i enginyeria I

Els alumnes de l’assignatura de Tecnologia i enginyeria I de 1r de batxillerat han realitzat una visita a les instal·lacions de l’EUSS. Durant la visita han assistit a una conferència del Dr. Víctor Martínez, cap d’estudis d’aquest centre universitari, que ha explicat què és l’enginyeria i quines són les branques d’aquests estudis que es poden cursar a l’EUSS.

A més, però, els nostres alumnes han pogut fer una sèrie de pràctiques en un dels laboratori d’aquesta escola universitària sota la direcció de la Dra. Elena Pallarès. Concretament han pogut treballar amb el duròmetre per mesurar la duresa dels materials, han pogut fer diversos assaigs de tracció amb provetes d’alumini i d’acer i, finalment, han tingut l’oportunitat de mesurar la tenacitat dels materials amb un pèndol de Charpy. Les pràctiques han estat molt profitoses per als nostres alumnes ja que han pogut comprovar de manera experimental la certesa dels coneixements prèviament adquirits a l’aula.