Taula rodona amb les famílies de l’Ínter

Ahir 13 de febrer a la tarda i com a continuació de les que ja es van fer el curs passat, es va fer una taula rodona amb famílies del nostre institut. A banda del Consell de Famílies, a aquestes trobades hi són convidades totes les famílies del centre i això va permetre que ahir hi hagués pares i mares en representació tant de l’alumnat d’ESO i Batxillerat com del d’FP.

La sessió es va plantejar per recollir opinions i punts de vista respecte de temes que afecten directament aspectes organitzatius i, també, amb la voluntat de saber com es veuen des de les famílies dels nostres alumnes. Concretament, ahir es van posar damunt de la taula dues qüestions: d’una banda es va parlar del marc horari pel que respecta a l’organització dels patis i, de l’altra, també es va debatre sobre la normativa dels mòbils al centre. Després que es debatessin aquestes qüestions en petits grups, es va fer una posta en comú entre els membres de les famílies assistents i els membres de la Direcció presents a la trobada.