Sentit homenatge i record per la Sheila

El conjunt d’alumnat, docents, equip directiu, administració i serveis de l’Institut Intermunicipal del Penedès va fer ahir dimecres a la tarda un petit acte de record i homenatge, al pati del centre educatiu, en record de Sheila Vera García, la professora d’anglès que dilluns ens va deixar a l’edat de 41 anys. Durant l’acte, el cap d’estudis de Formació Professional, Pep Bertran, va recordar qui havia estat la Sheila, la seva empremta personal i professional i va destacar que fins ara era la docent més veterana en actiu de cicles formatius. Després del sentit minut de silenci que es va fer, hi va haver diversos parlaments per part de companys de feina i alumnat, que van contribuir amb missatges escrits, parlaments i l’entrega de diverses flors. L’acte va acabar amb una cançó.

Abans, durant el matí, els tutors d’ESO i Batxilllerat van compartir també la notícia entre el seu alumnat i es va deixar temps perquè poguessin expressar el que sentien. El Departament d’Educació ha enviat aquests dies diverses mostres de condol per la pèrdua de la nostra companya i ha posat a disposició de l’equip docent i de l’alumnat un grup especialitzat del programa Benestar per estar bé, que va desplaçar dos efectius al centre per donar suport a l’equip docent.

Avui, dijous 11 d’abril, el desenvolupament lectiu de la tarda s’ha modificat per tal que tant docents com alumnes es puguin desplaçar a les 17:30 a l’església parroquial de Sant Sadurní d’Anoia, on es farà l’acte litúrgic i es podrà retré un darrer comiat a la nostra estimada companya. L’alumnat compta amb feina que podrà fer de forma asíncrona per no perdre classes.

Així mateix, s’ha habilitat un espai a l’entrada del centre, que restarà disponible fins divendres, perquè tots aquells que vulguin puguin expressar el que sentin en un llibre commemoratiu.