Reunió d’inici de curs de 1r d’ESO – 2023/24

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que el dia 6 de setembre iniciarem les classes a l’Institut Intermunicipal del Penedès. Aquell dia, l’alumnat de primer d’ESO gaudirà d’activitats d’acollida, de tutoria i de coneixement i passarà tot seguit a començar les activitats acadèmiques amb normalitat.

El dia abans, el 5 de setembre a les 18:30 h es farà la reunió informativa de principi de curs per tal de fer-vos saber el funcionament del curs que estaran a punt de començar els vostres fills i filles.

També us fem saber que hem demanat un canvi d’horari per al centre per tal de poder començar les classes a les 8:00 h i acabar-les a les 14:30 h. Els motius que ens han portat a fer aquesta demanda són diversos, però per comentar-ne només alguns: motius de salut per poder dinar (alumnat de matí) i sopar (alumnat de tarda) abans, motius pedagògics per reduir el cansament i la manca de concentració de les darreres hores del matí o motius de millora de l’horari de tarda per a l’alumnat de Cicles Formatius de manera que no hagi d’absentar-se diàriament a la darrera hora classe per falta de transport públic.

De moment no tenim la confirmació que s’hagi acceptat aquest canvi, però us ho fem saber perquè ho pugueu tenir en compte. Quan ens confirmin la seva activació o no, us ho comunicarem.

Moltes gràcies i bon estiu a tothom!