Preparant l’inici de curs d’FP

L’equip directiu, de docents, administratiu, consergeria i neteja estem preparant amb moltes ganes l’inici del curs per l’alumnat d’FP: cicles formatius i PFI, que comença el 12 de setembre.

El primer dia, a les 15:10, farem la benvinguda a l’alumnat de primer curs a la sala d’actes, mentre que els de segon aniran directament amb els seus tutors. Una vegada estiguem a classe, repassarem la normativa, els horaris, ens coneixerem tots i a partir de les 17:10 començarem les classes.

L’equip està molt engrescat. Aquest any comencen nous cicles: el CFGS d’integració Social i el CFGM Farmàcia i Parafarmàcia, i estem coordinant-nos per oferir-vos nous serveis. Entre aquests, el d’ofertes de feina que a partir d’ara podreu veure directament des d’aquesta web.

Us esperem el dia 12 i us desitgem un molt bon inici de curs.