Places disponibles al CFGS d’Administració i Finances

Imatge del nou taller d’Administració i Finances

Tot i que el termini de matriculacions ja s’hagi tancat, L’Institut Intermunicipal del Penedès encara disposa de places per al grup-classe del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració i Finances, de primer curs. Per fer la matriculació només cal dirigir-se a Secretaria per formalitzar el tràmit. Les places són limitades. Aquest curs el cicle estrena nou taller i, a més, aplica una nova metodologia de treball que va començar a arrencar el curs passat. S’anomena Simulació d’Empreses amb Finalitats Educatives, SEFED, està impulsada per Europen-Pen International i ofereix a l’alumnat una nova manera d’aprendre com funciona el sector empresarial. L’equip de docents s’hi ha implicat molt perquè sigui un èxit i també perquè esdevingui el fet diferencial que ens posicioni, encara més, com a centre innovador. El SEFED es caracteritza per la reproducció de situacions reals de treball utilitzant la simulació d’empreses com a metodologia d’aprenentatge.

El nou taller de Farmàcia i Parafarmàcia

Aquest curs, el centre ha experimentat un creixement notable. Finalitzada ja la segona fase de matriculació de Formació Professional acollim un total de 280 alumnes, quan l’any passat n’eren 215. Una xifra que mai havíem tingut. L’augment està motivat per l’increment d’oferta en cicles formatius que hem estrenat: el nou CFGM en Farmàcia i Parafarmàcia, que també disposa de nou taller, i el nou CFGS en Integració Social, a més de l’oferta que tenim des de fa anys.

L’increment d’alumnat ha comportat, també, un augment de l’equip docent passant dels 24 als 30 professors i professores que tindrem aquest curs. Un repte que estem entomant amb il·lusió.

De cara al curs que ve, la família d’FP continuarà creixent, ja que actualment només s’imparteixen els primers cursos dels cicles formatius incorporats. S’estima que de cara al curs vinent, quan oferim el segon curs, el gruix d’alumnat creixi fins a les 330 matrícules i també, de retruc, el de docents. La família d’FP està en ple procés de canvis i millores.