L’Ínter celebra el Carnaval

L’alumnat de Formació Professional i l’equip docent del Programa de Formació i Inserció, PFI, i dels diferents cicles formatius que imparteix l’Institut Intermunicipal del Penedès va celebrar divendres el Carnaval a les instal·lacions del centre educatiu. L’equip impulsor, integrat per l’alumnat de segon curs del CFGS d’Educació Infantil, va organitzar per a les dues primeres hores de la jornada lectiva 5 tallers diferents: un pasaparaula musical, la confecció de la disfressa que van dur durant la festa, una competició de preguntes, l’engalanament del rei Carnestoltes i per últim l’assaig del ball final amb què es va donar per acabada la celebració. La festa del Carnaval va comptar amb una nombrosa participació de l’alumnat i va servir per riure molt, compartir i celebrar fora de les aules, alumnes i docents, la festa de la disbauxa. En acabar vam retornar a les aules.

Compartim algunes de les imatges de la jornada i del vídeo del ball.

Bon Carnaval a tothom!