L’Ínter a la Prova Cangur 2024

Un any més la Societat Catalana de Matemàtiques ha organitzat la Prova Cangur. Aquesta prova és una activitat matemàtica anual que, amb el format de concurs individual, té com a objectiu la promoció de les matemàtiques entre els joves i la mainada. Sense voluntat de fer cap selecció ni cap competició entre centres, es busca la participació massiva dels estudiants en una activitat científica.

A la Prova Cangur que s’ha celebrat avui hi han participat més de 1500 centres. Nosaltres també ho hem fet, concretament hi han participat més de 230 alumnes d’ESO i Batxillerat del nostre institut que durant un parell d’hores han aturat la seva activitat escolar habitual per exercitar-se en les matemàtiques.