L’alumnat del CFGS d’Educació Infantil assisteix a un dels actes de l’Any Josep Vallverdú

L’alumnat de primer curs del CFGS d’Educació Infantil va assistir dimecres a la representació de l’obra “La biblioteca de Monsieur Seguin”, de la companyia Bambadabom, dins de la programació d’activitats de la biblioteca de Sant Sadurní d’Anoia. L’obra que va veure el nostre alumnat s’emmarca dins de l’Any Josep Valverdú que commemora, enguany, el naixement del narrador, poeta, dramaturg, lingüista, traductor i una de les figures més reconegudes de la literatura juvenil i infantil catalana.  La companyia teatral, dirigida per Jordi Folch, va oferir un passeig entre llibres i cançons que va servir per descobrir des de Rovelló o Un cavall contra Roma fins a En Mir l’Esquirol.