L’alumnat del CFGM en Farmàcia i Parafarmàcia rep la visita de LACER i es desplaça fins a l’Hospital de Vilafranca

L’alumnat del CFGM de Farmàcia i Parafarmàcia va participar abans de Setmana Santa en diverses activitats per complementar els aprenentatges a l’aula. Una d’aquestes va ser la xerrada d’en Pedro, formador de l’empresa LACER, al taller. Ens va parlar dels seus productes, de la higiene bucodental i ens va donar consells per assessorar correctament els pacients que vinguin a les oficines de farmàcia dels nostres alumnes, una vegada comencin a treballar com a tècnics. A més a més, ens van obsequiar amb alguns dels seus productes.

L’altra activitat de formació, dies després, va ser la visita al servei de farmàcia de l’hospital de referència del nostre entorn, Hospital Comarcal de l’Alt Penedès. Allà vam poder observar com es gestiona el medicament dins l’àmbit hospitalari i quines són les funcions del personal farmacèutic dins aquest servei.

Ambdues activitats ens van permetre ampliar continguts estudiats a classe i refermar competències que els servirà per a la seva vida laboral.