L’alumnat del CFGM en Atenció a la dependència visita equipaments de Vilanova i la Geltrú

L’alumnat de primer curs del CFGM Atenció a Persones en Situació de Dependència va fer ahir una sortida professional per veure diversos equipaments i serveis a Vilanova i la Geltrú. Primer es va fer una vista a la Plataforma Multiserveis de la capital del Garraf en la que es troba la Residència Els Josepets, el Centre de Dia Masbau, l’espai de Punt de Trobada, el servei d’atenció domiciliària, SAD, el Menjador Social o el Centre d’Atenció a la Discapacitat, CAD, entre altres serveis. L’equipament, que rep la visita del nostre alumnat cada any, ens va acollir com sempre amb els braços oberts i ens va obrir les portes de la Residència i del Centre de Dia explicant-nos també la tasca del SAD. L’alumnat va poder interactuar amb els usuaris del Centre de Dia i de la Residència, i veure els protocols de qualitat que té el centre, un dels aspectes que explica el perquè cada any visitem aquest equipament a la comarca veïna.

Una vegada acabada la visita vam fer una passejada fins a l’Ortopèdia Ansebeda que està especialitzada en la creació d’ortesis, pròtesis i fèrules DAFO amb taller propi. L’ortopèdia, que dona servei a tot Catalunya, va obrir les portes, també, de la seva botiga i del taller. Aquí van poder veure una pròtesi de cama i veure com es fan les fèrules DAFO i les adaptacions de cadires de rodes. Agraïm molt l’acolliment i el temps dedicat per mostrar la feina feta al nostre alumnat.

Un dia intens d’aprenentatges fora de les aules.