L’alumnat de PFI participa en diferents projectes escolars i extraescolars a l’Alt Penedès

L’alumnat del Programa de Formació i Inserció, PFI, auxiliar en centres sanitaris, va participar el passat 7 de març en la creació i aplicació d’un taller de salvament dins del marc de les jornades culturals de l’Intermunicipal. L’alumnat creà i dirigí diversos tallers relacionats en l’àmbit sanitari per a alumnes de 1r de l’ESO fins 4t de l’ESO.

Així mateix, l’11 de març també participà en la final del Projecte Esports amb alumnat de PFI de tot l’Alt Penedès a Vilafranca del Penedès. L’alumnat de CFGS d’Activitats Esportives de l’INS Milà i Fontanals, en el marc del seu projecte final, va preparar activitats i jocs per més de cent joves que actualment cursen el PFI a la comarca.

Totes les activitats van ser un èxit i van servir per reforçar l’autoestima, la interacció amb altres alumnes del territori, i així, vertebrar l’entorn.