La tradicional campanya de donació de sang, avui, a l’Intermunicipal

La sala polivalent de l’Institut Intermunicipal del Penedès es convertirà avui en el centre d’operacions de la campanya de donació de sang que organitza any darrere any l’Institut Intermunicipal del Penedès. A partir de les 4 de la tarda l’equip del Banc de Sang i Teixits obrirà portes i començarà a rebre els donants. Fins al moment, ja hi ha més de 80 donants apuntats entre els quals més d’una vintena entre alumnes majors d’edat i docents. L’objectiu és superar les xifres de l’any passat que es va tancar amb 48 donacions fetes.

L’alumnat del CFGS d’Administració i Finances, de segon curs, ha estat en aquesta edició l’encarregat d’organitzar la visita de l’equip del Banc de Sang dins del mòdul de Projecte. Ha preparat el pòster, ha fet un vídeo animant a tothom perquè passi per l’Intermunicipal i ha previst tots els passos perquè l’acollida i l’estança del donant sigui un èxit.

La campanya s’allargarà fins a les 8 del vespre. Per accedir-hi directament podeu entrar per la porta d’accés que hi ha al camí de les Casetes.

L’any passat 144 pacients es van poder beneficiar de la campanya feta al nostre centre educatiu. En aquesta edició desitgem que siguin molts més. Com diu l’eslògan de la nostra campanya Donar sang, dona vida.