Estrenem mobiliari

Aquesta setmana estem retirant el mobiliari vell i fet malbé i substituint-lo per taules i cadires noves. Concretament, ens han arribat 429 taules i cadires noves pels alumnes que estem distribuint per les diverses aules.

També disposarem de 10 taules noves per les sales de professors i la biblioteca i de 60 cadires més. A més, ens han arribat noves taules trapezoïdals que juntament amb les que ja teníem ens permetran fer diverses distribucions per treballar en grups sempre que calgui.

Com us podeu imaginar, retirar el mobiliari vell i descarregar i distribuir el nou és una tasca feixuga, però tenim la sort que hem contat amb l’ajut de molts alumnes que han participat en aquesta tasca. Sense ells i la seva empenta, tot hauria resultat més difícil. Ara, però, que gairebé tot és a lloc, ja podem dir que el proper curs 2023-2024 a l’Ínter estrenem mobiliari.