Els millors de l’Ínter a les Cangur

Si fa uns dies us vam parlar dels alumnes de 1r d’ESO que havien obtingut bones qualificacions a les Proves Cangur d’aquest curs, avui us volem presentar els millors classificats del nostre institut a les proves que cada any organitza la Societat Catalana de Matemàtiques. Es tracta dels alumnes Jan Pascual Vallverdú de 3r d’ESO i d’Albert Nicolas Flores de 1r d’ESO (a l’esquerra i a dreta de la fotografia respectivament).

L’Albert Nicolas es va classificar en la posició 175 de 24284 participants i el Jan Pascual va obtenir la 62a posició de 18479 participants. Per tant, tots dos van quedar situats en el conjunt del millor 1% dels concursants de la seva categoria i van rebre, per això, una menció honorífica de la 28a Prova Cangur de la SCM que es va celebrar el passat mes de març. Moltes felicitats a tots dos!