Els alumnes de Química de 2n de Batxillerat a les Jornades de Química Interactiva

El passat divendres 26 de gener, els nostres alumnes de Química de 2n de Batxillerat van visitar la Universitat Autònoma de Barcelona en el marc de les Jornades de Química Interactiva. En aquestes jornades experimentals van poder treballar als laboratoris de la Facultat de Ciències el tractament virtual de compostos químics amb eines informàtiques, la seguretat al laboratori i el tractament dels residus de forma adequada per a la conservació del medi ambient. Seguidament van poder detectar ions metàl·lics en substàncies desconegudes, van fabricar polímers i  van fer de detectius detectant empremtes dactilars. Finalment, van poder veure materials amb memòria de forma o el treball amb nitrogen líquid.

Aquests coneixements adquirits els seguirem treballant a la matèria. Finalment, agraïm als nostres alumnes la implicació i l’interès científic mostrat durant les activitats a la Facultat de Ciències de la UAB.