El Programa d’Impuls de la LECtura

Una de les novetats d’aquest curs 2023-2024 al nostre institut és la implantació del Programa d’Impuls de la LECtura (Programa ILEC). Aquest programa té com a objectiu principal aconseguir que millori la competència lectora del nostre alumnat. Ara com ara afecta els quatre cursos de l’ESO i el 1r curs de Batxillerat.

Una de les característiques d’aquest programa és que als diferents cursos es treballen aspectes diversos de la lectura de manera que ens assegurem que els alumnes no només s’acostin a la pràctica de la lectura de textos diversos des de diferents punts de vista, sinó que creixin com a lectors durant els cinc cursos que dura el programa.

Tant pel que fa a les motivacions com pel que fa als objectius generals i específics del Programa ILEC del nostre institut, podeu trobar més informació en aquest enllaç.