Dia de dol pel traspàs de la nostra companya Sheila Vera Garcia

Ens dol l’ànima comunicar a tota la comunitat educativa que aquest matí ha mort una de les nostres companyes més estimades, la Sheila Vera Garcia. La Sheila va néixer el 21 de juny de 1982, es va llicenciar en filologia anglesa a la Universitat de Barcelona (UB) i va començar a treballar com a professora d’anglès l’any 2007, tot i que ja havia format part de la família de l’Inter com a alumna del centre. Durant tota la seva etapa professional a l’Ínter va desenvolupar diversos càrrecs, entre els quals el de tutora i actualment era cap del Departament de la Família Professional d’Administració i Gestió. La nostra companya va ser també una de les organitzadores i impulsores de la campanya de donacions de sang que cada any es fa al centre educatiu. Durant els anys que ens ha acompanyat, la Sheila s’ha fet estimar pel seu tarannà rialler, d’ajuda als companys i per la seva professionalitat.

Tots els docents del centre estem avui en xoc per la notícia del seu traspàs i no hem pogut fer classes una vegada hem conegut el tràgic desenllaç. L’equip directriu ha decretat dia de dol demà dimarts 9 a l’Institut Intermunicipal del Penedès. Així doncs, s’ha comunicat a les famílies que s’anul·la l’assistència i les classes tant per al professorat com per a l’alumnat del matí i de la tarda. Així mateix, s’ha enviat un missatge de suport a tota la comunitat educativa. Demà mateix, el centre començarà a treballar en la planificació d’un comiat col·lectiu i en coordinar l’atenció a l’alumnat.

Des del centre volem traslladar, en primer lloc, el nostre condol a la família, amics, amigues, coneguts i conegudes de la Sheila i al conjunt de la comunitat educativa.

Ens ha deixat una gran professora.

Sempre et recordarem.